مخفيگاه قاتل را اطلاع دهيد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مخفيگاه قاتل را اطلاع دهيد
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1389
بازدید : 14
نویسنده : مولوی
پليس از شهروندان خواست مخفيگاه قاچاقچي كراك را كه طلبكار خود را به قتل رسانده و متواري شده را اطلاع دهند.

به گزارش فارس، ساعت 22 شب 29 مهر مأموران كلانتري 131 شهرري از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي در جريان خبر درگيري منجر به قتل در اتوبان شهيد آويني، روبروي پمپ گاز قرار گرفتند.

با حضور مأموران در محل فردي آغشته به خون كه مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بود در داخل فضاي سبز روبروي پمپ گاز مشاهده شد.

با تأييد خبر قتل و حضور بازپرس كشيك دادسراي عمومي و انقلاب شهرري و عوامل تشخيص هويت، به دستور مقام قضايي مقتول به پزشكي قانوني منتقل شد.

با تشكيل پرونده مقدماتي و به دستور دانشور، بازپرس شعبه هفتم دادسراي عمومي و انقلاب شهرري، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار كارآگاهان اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقيقات كارآگاهان اداره دهم و بهره‌گيري از اطلاعات بدست آمده از تحقيقات مقدماتي انجام شده توسط مأموران كلانتري 131 مشخص شد كه مقتول به نام مهدي 35 ساله در زمان حادثه با 2 نفر به اسامي اكبر و محسن درگير شده كه در زمان درگيري اكبر و محسن وي را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و در زمان متواري شدن از محل نيز به علت حضور تعدادي از شهروندان در محل موتورسيكلت خود را به صورت رها شده در محل ارتكاب جنايت گذاشته و متواري شده‌اند.

برابر اطلاعات بدست آمده هر 2 متهم اين پرونده از اراذل و اوباش منطقه شهرري بوده كه بارها به خاطر ارتكاب جرايم مختلف دستگير و روانه زندان شده اما هر بار پس از آزادي مجددا به ارتكاب جرايم مختلف اقدام كرده‌اند.

با تحقيقات انجام شده از سوي كارآگاهان مشخص شد هر 2 متهم اين پرونده از فروشندگان موادمخدر صنعتي بويژه كراك و شيشه در منطقه شهرري هستند كه علاوه بر فعاليت در اين زمينه، اقدام به زورگيري از خريداران موادمخدر نيز كرده بدين شيوه كه خريداران موادمخدر را به بهانه تحويل مواد به نقاط خلوت و تپه ماهورهاي اطراف شهرري كشانده و در يك لحظه با تهديد چاقو و قمه و ضرب و شتم افراد اقدام به گرفتن وجوه نقد همراه آنها كرده‌اند.

كارآگاهان اداره دهم در ادامه تحقيقات خود، با شناسايي نقاط تردد و همچنين مخفيگاه هر 2 متهم در منطقه شهرري اطلاع پيدا كردند كه اين 2 متهم از زمان ارتكاب به قتل از مخفيگاه خود متواري شده و در حال حاضر نيز هيچگونه آدرس و نشاني مشخصي از آنها در اختيار نيست.

در تاريخ 18 دي مأموران كلانتري 131 شهرري در اجراي طرح مبارزه با سوداگران مرگ به تپه ماهور اطراف شهرري اقدام به دستگيري تعدادي از سوداگران و مصرف كنندگان مودمخدر ‌مي‌كنند.

در ميان دستگيرشدگان، محسن نيز در حين مصرف موادمخدر دستگير شده بود كه با شناسايي و اطلاع مأموران از تحت تعقيب قرار داشتن وي بلافاصله مراتب به اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام و متهم به پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.

محسن 34 ساله پس از انتقال به اداره دهم ضمن اعتراف به ارتكاب قتل به همراه اكبر، در اعترافات خود به كارآگاهان گفت: در روز حادثه براي خريد شيشه به همراه اكبر به يكي از فروشندگان موادمخدر در منطقه دولت آباد مراجعه كرده بوديم؛ پس از خريد شيشه توسط اكبر، در حال ترك محل بوديم كه ناگهان مقتول اكبر را در داخل خيابان مشاهده كرد.

وي افزود: اكبر و مهدي از قديم اختلاف مالي داشتند و مهدي بارها پرداخت طلب خود را از اكبر كرده بود. زمانيكه اكبر اصرار مهدي را براي دريافت پول مشاهده كرد به او گفت براي تحويل گرفتن پول بايد به محله ما بيايي تا در آنجا پول را به تو پرداخت كنم و با طرح اين موضوع، مهدي به دنبال ما آمد تا به فضاي سبز مقابل پمپ گاز رسيديم.در داخل پارك بود كه اكبر و مهدي درباره اختلاف مالي شان در حال صحبت بودند كه ناگهان ميان آنها درگيري ايجاد شد و اكبر نيز با استفاده از چاقو و قمه‌اي كه هميشه به همراه خود داشت چندين ضربه را به سينه مهدي وارد كرد؛ من نيز كه شاهد درگيري ميان آن 2 نفر بودم در حمايت از اكبر در درگيري ميان آن 2 وارد شده و من نيز چندين ضربه به مهدي زدم.

متهم درباره علت رها كردن موتورسيكلت در محل وقوع قتل نيز به كارآگاهان گفت: پس از زدن مهدي قصد سوار شدن به موتورسيكلت را داشتيم كه ناگهان با مداخله تعدادي از جوانان داخل پارك كه متوجه كشته شدن مهدي شده بودند موفق به روشن كردن موتورسيكلت نشديم و براي همين با تهديد چاقو و قمه‌اي كه به همراه داشتيم تنها توانستيم خودمان با پاي پياده از محل فرار كرده و موتورسيكلت من نيز در همان محل باقي ماند.

سرهنگ عباسعلي محمديان، رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ، گفت: با توجه به تحقيقات ادامه دار كارآگاهان اداره دهم و متواري شدن يكي از متهمان پرونده به هويت اكبر و مشخص نبودن مخفيگاه متهم، دستور انتشار بدون پوشش چهره متهم صادر شده است لذا از كليه شهروندان كه اطلاعاتي درباره محل‌هاي تردد و يا مخفيگاه متهم دارند درخواست مي‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 55389048 و 51055510 در اختيار كارآگاهان اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: